27 Januari

Fredag!!
 
Jises helgen är här =)
Denna helg kommer gå i ett. I dag ska Tindra ha pyjamas party för tjejerna i klassen, blir pizza, lekar med mera =)
Lördag så blir det innebandymatch för Tindra, sedan ska vi fixa tårta, sen ska hon på Disco på kvällen med en kompis. Söndag så fyller hon år så vi ska fira henne på morgonen med sång och presenter, sen ska vi åka till sandviken då Novelia ska spela innebandy match =) Sen hem och förbereda inför släkt kalaset. Fullt upp med andra ord.
 
I veckan här har jag också varit hemma från jobbet då jag varit så hes så jag trodde jag aldrig skulle få en röst tillbaka igen. Nu så är den tillbaka =)
 
Lite bakning i onsdags
 
 
Klippte Tindras hår i veckan med. Nu blev det tjockare och finare.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0