15 April

Fredag!
 
Åh vad skönt med fredag =)
jobbar en stund till sen ska jag bara hem och hämta barnen så åker vi och badar. Per ska jobba eftermiddagshelg.
Mycket denna helg. Det är dags för dop för Bella jag har också en match i Gävle att spela och barnen har sin mini träning.
 
I kväll ska vi göra egna hamburgare mums, ett önskemål från barnen och inte mig emot.
 
Gott recept på egna hamburgare.
 
400 g blandfärs
salt
peppar
köttkrydda
1 msk oxfond
Blanda i hop allt och lägg i formarna och platta till. sedan lägger ni dom i hamburge grillen och så kikar ni så de börjar bli klara.
Bildresultat för recept på egna hamburgare
Till detta brukar jag steka bacon
lägga på en skiva cheddarost
Gurka
tomat
sallad
rödlök
Haloumi ost
Pommes
vitlökssås
Bildresultat för recept på egna hamburgareBildresultat för pommes
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0