27 Mars

jeeej Fredag =)
 
Det regnar ute i dag, och i går kväll snöade det. Per satt på sommardäcken med de nya fälgarna i går på dagen och som tur var så blev det inte mer snö och det gick att köra .  Vi har ju bytt bil en nyare audi a4 quattro. skönt att ha en nyare bil då vi haft våran tidigare audi förvånad länge. =) Min kära sambo hittade på ett par fälgar i strängnäs som han bara lära ha och jag tyckte också mycket om dom så han åkte i väg , kl var 22 då och han tog med sig sin lillebror som kunde köra lite också 2,5 h tog det dit och lika hem. Kom hem runt 03, sova lite innan han skulle ut och jobba förmiddag. Ja galen är bara förnamndet=)
 
Fredag som sagt efter jobb så hämtar jag barn på dagis och vi åker till badhallen och badar några timmar =) Kvällen består av god mat och lets dance =)
 
 
Baka gott bröd till påsk?
Detta är enkelt
 

Snabba fröfrallor som inte behöver jäsa

Ca 12 st

1 msk bakpulver
1 tsk salt
1 dl havregryn
½ dl linfrön
½ dl sesamfrön
½ dl solrosfrön
½ dl chiafrön
6 dl vetemjöl
100 g smör, rumsvarmt
3 dl filmjölk

frofrallor9

 

Detta pysslade jag och barnen i veckan

Knäckformar, gult papper och gröna sugrör

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0