21 September

Fredag!! fredagsmys! helg! ;d jeej..
 
Har nyss lämnat av Novelia på dagis igen =) Vi var på bvc och kolla längd å vikt sen träffa vi en tandhygenist som fick sig ett gott skratt när Novelia vela visa sina tänder hon gapa stort =) Novelia hade redan fått sina 3 års tänder så hon var tidig.. Vikt 15 kg tung ;D och 91 lång.. Växer så de knakar.
 
Nu är jag på jobbet igen och hoppas vi inte kör allt så länge i dag =).. Ska tan ka och handla hem go mat tills i kväll. Per fick inspiration i går från kockpogramet så han sla laga smörinbakad fläskfile, med vitlök crece bonjour. Hasselbackspotatis till, en rödvinsås å sallad till ;D ska bli spännande.. Duktig min sambo som kan laga underbara rätter ;D Jag gillar ju mer att baka även gillar jag att laga mat men det är mest Per som gör spännande nya rätter.
 
Kikade på hela Sveriga bakar och jag blev inte jätte inponerad av det dom gjorde, tyckte många var riktigt dålig på att baka. Dom manliga var ju jätte dåliga kändes som att dom bara plocka med dom för att få med män i pogramet. Nu åkte en av dom ut också.. Men jag kan tänka mig om jag skulle vart med, vilken stress och vilka tappar man kanske skulle kunna göra =P säger att inget är enkelt..
 
Helgen som sagt så ska vi först ha en riktig mys fredag, inget planerat ;D
Lördag, börja dagen med att spela match, sen har vi bjudit hem mina storesyskon å deras familj till oss på grillat,.
söndagen inget planerat på förmiddagen försöka hinna med huset så mycket som möjligt innan snön å allt kommer.. Barnen ska börja på barngympa på söndag kväll också så de är förväntansfulla..
 
bild från google
 
Trevlig helg :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0