7 Mars

Onsdag!!

En trevlig onsdag =) Jobbar fram till 13 sedan utbildning hela em me dlite work shop. sedan drar vi i väg till viken för bowling och mat.. Ska ha lunch först i 1 timme det ska bli skönt med en riktig långpromenad så här mitt på dagen men lite kallt ute. Jag ska vinna bowlingen inget snack om saken =P

Gårdagen cyklade jag till och från jobbet gick bra trodde det skulle vara farligt. Var ute en stund sen kom morfar på besök. Gjorde en grov städning på övervåningen återstår och ser om vi tar trappen i kväll och börjar måla "tummen ur" Hämtade mamma på jobbet i går så solade vi en sväng och Ammandah var också med. Per gjorde sista natten så nu är han lång ledig skönt..

Missar träningen i dag dock men tar igen det i morgon en egen löptur brukar resultera sämre fart och uttålighet tyvärr men ska ge mitt bästa..

Övrigt hitta jag lite nya recept som skall bakas (vill ni ha recept så säg till)



Dom här söta bullarna då



Övrigt nytt projekt göra om bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0