19 juni



Tisdag!

3 gången gillt!

Mitt inlägg har försvunnit 2 gånger hoppas det här var den sista.
Ska snart hem från jobbet och leka med mina älsklingar innan jag ska tillbaka igen för sommarfest, det bjuds på mat,dryck och lekar.. Inge alkohol för min del i dag då jag spar mig till fredagens och lördagens trevligheter.

Gårdagen så klipptes det gräs och rensa ogräs och jag hade såna bra hjälpredor. Sen kom syster och barn på besök sen vela Tindra och Novelia följa med dom hem ett tag så dom fick väl de så fick jag göra klart själv =P
Per gjorde god enkel mat som Pasta penner, carbonara sås och massa bacon ;D
 plus lite mer grädde och ost.


Gårdagens träning resulterade i väldigt såriga knän i dag tur att det inte är klänning/kjol dag i dag,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0