11 juni

En bra helg har passerad och i dag är jag på jobbet i vanlig ordning!

Måndag!

Jag är trött har massor att göra på jobbet i dag. Kollade på En gång i Phuket i går nästan hela filmen framåt halv 12 hörde jag Tindra på övervånigen som fick runt och yra leta efter sin gosis katt. Jag la mig med henne och somna. Per fick kolla klart på filmen själv, jag måste se klart den i dag för den var skit kul.. Under natten vakna jag till och från då Novelia vakna flera gånger och kom in till oss. Vakna före kockan också i morse.. Novelia hade sovit till 9:30 hon våran sömntuta. Medans morgonpigga Tindra skutta ner och hitta på superlim och lite papper och klistra på sin arm =P herregud hon kan hon våran Tindra bus =)

Kolla på kalendern Bröllopp till helgen, midsommarveckan vänstar nästa helg och kalasande =) sen jobbar jag bara 1 vecka till sen är det semester!! 3 v kvar med denna vecka.

I dag ska det klippas gräs och kanske baka något. Hitta smarriga kladdkaks muffins som jag kan använda som cupcakes.. =P Kvällen avslutas med fotbollsträning.

Igår kväll kom jag på att min frukost på jobbet var slut så jag peda ner till ica innan de stängde i går och gud vad slut jag var sen det var ett riktigt konditionspass körde på som bara den =) men jag hatar att cykla. det är ok att cykla till och från jobbet i lagomt tempo..

Ingredienser:

 
Kommer Blir så fina med en liten vinbärs tuss på

Mitt drömm jobb är att få vara hemma och baka massa gott och sälja runt  ;D drömm å glömm!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0