30 januari

Måndag!
 
Denna månad är snart slut så är det februari snart =) Hemma har vi nu en 8 åring, så mallig å nöjd efter helgen. Veckan här så börjar Tindra med teater på entre ungdom. Sedan deras innebandy träningar. Jag ska ta långa promenader denna vecka och börja jogga igen så man får upp konditionen, den är inte på topp nu sen efter cupen då jag började med att göra illa knä så det var 1 vecka vila med det, sedan blev jag sjuk så då blev det vila 1 vecka till. Så nu är det dags för träning.
 
Helgen i bilder.
 
Fredagen så var det pyjamas party, Tindra bjöd hem tjejerna från klassen å lite fler kompisar. Hon var så nöjd över alla sina presenter hon fick, Tjejerna som kom var nöjda med lekarna, pizzarn å godis å snacks =)
 
Lördag
Började morgonen hemma med frukost å promenad med Jeppe sen åkte vi till hoforshallen för att först kika på kusin Jonna som spelade match och sen Tindra som hade match =) De vann å var så duktiga. tindra var nära att göra 2 mål lill stumpan.
 
Väl hemma igen så förberedes det för att Tindra skulle i väg på disco på Folkan =) Hon blev upphämtad av kompisen Fanny =)
 
 
Söndagen
 
ställde klockan på 7 så smygde jag och Novelia ner för att fixa frukost och hämta paketen så gick vi upp och sjöng för Tindra. Så glad och nöjd blev hon
 
 
Vidare sen till Sandviken för Novelia hade samling kl 9 på jernvallen. De spelade matcher med knatteligan. Duktiga dom var både vinst, oavgjort och förlust. Åt lunch där sen åkte jag och Tindra hem för att förbereda kalaset som var kl 14. novelia fick åka med Selina och anna hem =) Novelia gjorde mål på sista matchen så duktig och synd att jag inte fick se det. =)
 
 
Kalaset gick fint, ännu mer fina presenter å pengar. Nu ska hon shoppa loss i sthlm nästa helg =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0