21 Oktober

Fredag!
 
Åh vad skönt med fredag!
 
I dag efter jobb så ska jag bara hem och byta om så ska jag ta en löptur, sen ska vi ner till muntebo så ska jag hjälpa mamma med håret =) Senare ska Tindra på kalas hos en klasskompis, jag Novelia och Per tänkte vi äter pizza på någon Pizzeria här i närheten =) Så ser fredagen ut.
 
Lördagen haer väl inte fullt så mycket planer men det är kalas för barnens kusin, Per ska ut och åka Ekerö linjen med jobbet.
 
Söndagen har vi inga planer alls =) skönt de också.
 
Maten som vi åt i Tisdags när mamma och pappa kom upp till oss =)
 
 
I går var vi till sandviken och valbo =) Barnen skulle ha nya halloween kläder och jag behövde lämna in min sko till klackbaren för att fixa min dragkedja på mina höststövlar, det var skönt att det blev gjort. Blev mat på mc donals som avslutning.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0