2 Maj

Oj Oj Måndag och Maj månad =)
 
Denna vecka är verkligen kort jobbar bara i dag och i morgon och halva onsdagen =) detta gillas.
 
Bilden från helgen i stugan
 
Fredagen, halv dåligt väder, kallt och blåsigt. Vi körde på tacos när vi väl kom upp till stugan.
Började med att en propp gick så syster fick leka elektriker =) moserande vinet som syns uí bild nedan var väldigt gott så den rekommenderar jag, passionssmak.
 
Lördagen, mycket bättre väder, vi höll på ute mesta dels hela dagen.
Pappa kom upp och grillade med oss till kvällen och det var såååå gott mums.
Novelia gick på sparlåga på lördag morgonen men ryckte upp sig sen efter en Alvedon hon hade ont i halsen och var lite varm men sen försvann det bara =)
 

Väl hemma i går så var barnen i väg på sin träning, jag tog en löptur runt hammar, sen åkte jag på möte med knatte laget vi ska starta nästa vecka 14 maj. fotboll för 09/10 och det kommer bli super bra =)
Avslutade söndagen ,ed tacos igen och bara myste hemma.
 
Försökte mig på ett ryck i vårat sov rum men nää jag kan verkligen inte så Per får ta och fixa det sista själv =)
jag hjälper ju till så klart
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0