21 Mars

Måndag!!
 
Det är sista dagen för mig som jag är på 20 sträcket =/
haha
 
Helgen gick i rasande fart och vi fick mycket gjort efter en ledig helg tillsammans.
 
Fredagen höll vi på hemma en del, vi åkte till falun och stor handlade mat, vi hälsade på i muntebo där kusin Bianca och bella skulle sova över =) Väl hemma så körde barnen stenhårt med just dance.
 
 

Lördag
 
efter frukost och en löp vända så började vi på med att måla en vägg i vardagsrummet ljusgrå, vi har den färgen i trappen till övervåningen med så ni ska få se ett slut resultat. =) det blev jätte fint.
 

När vi var klara åkte vi till muntebo igen för att hälsa på kusinerna =)
 
fick gå en lite promenad med minstingen som skulle sova =)
 
 
Söndagen började med frukost, sedan hämtade jag upp mamma 9.45 så åkte vi in till gävle för att fylla på fransar hos elin =) Nu var det sista gången hon kunde göra på oss för snart ska hon få en liten bebis. efter vi var klar åkte vi och lunchade lite och sedan vidare på Biancas 3 års kalas. Per och barnen kom in i våran andra bil, för de hade varit på sin miniträning som var kl 13 så den kunde de inte missa =) tur vi har två bilar. Efter kalas stannade vi till i valo för att kika lite, Tindra hitta en skaljacka som är bra dessa tider. Lite smått å gott fick följa med hem..´,mjaa kvällsmaten fick mc donals stå för =)
 
 
I dag kommer jag vara själv hemma när jag slutar för Per å barnen skulle åka och köpa presenter till mig =) spännande. Jag har inte önskat mig något juuu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0