8 Februari

Måndag!!
 
Ja det var några dagar sen jag skrev här och det beror på att jag har vart hemma med vård av barn med Novelia.
I onsdags ringer de från dagis  och säger att Novelias tumme ser inte bra ut, den var så svälld, röd och såg hemsk ut. Hon klagade lite dagen innan att de gjorde ont i tummen men vi kunde inte se något. Troligtvis har hon haft ett litet sår i nagelbandet och så har hon fått in bakterie där som spökade till det. På hc sa de att de var staff eller streptokocker men jag minns inte vad han sa, man får bara en penicillin kur mor detta så ska det bli bra. Hon ska äta i 10 dagar och tummen ser bra ut =)  men orolig var jag hela onsdag kvällen när vi skulle ha koll på röra trådarna som gick i huden. Nu mår hon bra =) I dag leker hon med sina kusiner Anton och Justin så Per har fullt upp med barn hemma i dag =)
 
Tindra hade sitt släkt kalas också i lördags och hon fick så mycket fina presenter. Fina kläder, skor, väskor, hårsaker och pengar att åka till Valbo och shoppa för =)
 
Så har vi firat deras kusin wiggo som fyllde 1 år, sen i går lekte Novelia med en kompis och sen var det ju kvällerr. Helgen gick fort.
 
Melodifestivalen har startat också och det är bra tycker vi =)
Novelia har erkänt att hon är kär i samir =)
 
Jo i går var det spinning med fotbollen och det är ju inte så kul tycker jag men det är bra träning =) ont i rumpan i dag kan jag lova.. Vi kör just nu tisdagar - styrka, torsdagar- löpning och söndagar spinning/crossfit. Där i mellan försöker jag komma ut på lite promenader eller lättare löpturer. Just nu är det så isigt ute och jag äger inga riktiga bra ice pjucks. =P
 
Bildresultat för is skor
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0