23 Februari

Tisdag!!
 
Är i full gång med att försöka hitta en klädsel som jag ska ha när på min 30 års dest som Per håller på att planera men jag hittar ingen som jag riktigt fastnar för, det blir 80 tals tema och jag har bara fått lämnat en lista med namn som jag vill bjuda så skulle per fixa resten själv. Det är jobbigt att inte veta lokal, lekar, maten och allt där omkring uuvvaa.. =)
 
Några favoriter
 
Bildresultat för maskeradkläder 80 talBildresultat för maskeradkläder 80 talBildresultat för maskeradkläder 80 talBildresultat för maskeradkläder 80 tal
 
 
Händer väl inte så mycket i dag mer än alla sysslor hemma och träning till kvällen =P
Det gick bra att jaga sponsorer i går och vi har även hittat sponsorer till matchens lirare på våra hemma matcher =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0