22 Fabruari

Måndag!
 
Denna helg tar hem priset att gå snabbast. usch så tråkigt att det är måndag igen.
 
Idag ska jag och några tjejer från laget träffas och prata om sponsring , vi är på gång med nya träningskläder och då vill vi ha lite sponsorer tryckta på dem. Vi har redan 2 sponsorer så det är bra.
 
Helgen
 
Fredagen i backen var jätte bra, skönt väder och det gick super bra att åka. Tindra åkte väl lite längre än Novelia, de gick över till att åka bob sen efter skidorna. Jag hade bra hjälp av syste rå amandah. Väl hemma blev det fredagsmys och fångarna på fortet Tindra spmna väl 20.05 och novelia min vapendragare var uppe lika länge som mig =)
 
Lördag
Började morgonen med en promenad innan vi åt en mysig frukost. Vi sparkade i gång dagen med ett besök på leklandet jungle i Sandviken. Det var väl bra med väldigt litet, tycker de passar barn mellan 1-3 år bäst. kul att träffa på våra gamla grannar från muntebo, så glada och trevliga jämt =)
 
 
Vi åkte sedan vidare till Elin och barnen förtjejkväll , vi fick tacos och vi hade det mysigt, barnen hade super kul och vi mammor fick prata. Jessica å Melina var också med =)
 
Vi gasade hem och var hemma strax innan 20 då melodifestivalen började, Tindra såg första låten sen somnade hon som vanligt =)  Novelia hölls sig uppe med mig. Per har ju natt helg så tur jag hade Novelia som gjorde mig sällskap.
Söndag
Jag har spm vanligt spinning pass med laget, efter de en snabb lunch och fixade i ordning barnen så de kunde åka till sitt miniträning pass på aerostep. Jag tog en promenad så länge. Vi åkte sedan vidare till kompisen Biancas badkalas. Väl hemma sen styrde vi ihop en god middag som fläskfilé, pommes, bea å stekt haloumi till.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0