15 Februari

Måndag!
 
Även denna helg har passerat.
 
Åter till veckan och dess aktiviteter. Vi gjorde en ny matsedel i går för denna vecka och handlade hem till det.
Så i kväll är det köttbullar och stuvisar. Ingen träning i kväll så det blir en eftermiddag kväll hemma med plock och saker som behöver fixas, kan vara skönt att få sånt gjort.
 
Helgen i bilder
 
Fredagen så besökte vi badhuset efter jobb å skola. Det var väldigt mycket folk där och det brukar inte alls vara så där mycket. Det blev ett väldigt uppbrott på facebook då Hofors hallen gick ut med ett inlägg om att det var oroligt på badhuset bland alla gäster. Jag var där så jag berättade bara min vision men det är tydligt andra fel att säga de!! jag blir arg på alla andra som lägger sig i som inte var där och anser att de har rätt? oh då blir jag sur...
I omklädningsrummet kom först en kille som var mellan 18.30 år svårt att sätta ålder, han var inte svensk så han prata inte svenska, vi fick gömma oss bakom handukarna och vissa stod ju nakna, det är ju ett omklädningsrum. Hon som stod närmast fick visa honom vägen ut med hela handen. I badhallen så var det en grupp på 15-20 st killar, de filmade varandra när de hoppade från tornen och knäppte kort och var väldigt livliga, de hördes. De sprang även runt lilla poolen och bland vuxna och många av oss som var där kände sig obekväma för de tittade (gloddes) mycket. Jag tog inte av mig handduken en endast gång och badade med barnen, jag vågade inte det =( så ska det inte vara i ett badhus. Jag har aldrig känt så här tidigare eller upplevt det. Sedan kom en mamma med barn och sa att det var en kille på damernas omklädningsrum men visa honom vägen ut, han hade gått fel sa han. Sen kan jag tänka mig bland alla badgäster att det pratas och diskuteras så klart om detta och då blir det oroligt. Fler föräldrar sa till badvakterna om detta så de var medvetna och tog in fler personal. nog om de hoppas det ska blir bra nu =)
 
Barnen hade roligt i alla fall och det var huvudsaken =)
 

Lördagen så åkte vi först till Gävle för att fylla på med fransar hos Élin. Mamma och barnen var med så det gick super bra och snabbt =) Vi tog en liten tur på köpis då Tindra shoppa loss för sina födelsedagspengar. Hon hitta en vår kappa, klänning, kofta och strumpbyxor allt för discot som hon skulle på =) Hennes kompis Josefin och henens mamma kom å plockade upp Tindra =) Vi var också på kalas några hus upp på gatan för att fira Julia och Johan =)
 
 
Söndag och alla hjärtans dag =)
Barnen tar den dagen mer på allvar än vad jag och per gör =) Barnen gjorde frukost  åt oss och ritade teckningar =) Per hade köpt vita tulpaner åt mig och triss lotter. =) Det var spinning pass också denna söndag, efter de var de dusch å fix för att åka på mer kalas för att fira Tommy å Stephanie.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0