28 April

Torsdag!!
 
Rent ut sagt skit väder =P
Denna månad är snart slut och hoppas Maj bjuder på varmt och soligt =)
 
Gårdagen så besökte vi nya affären som vi fått i Hofors som heter family house och jag tycker det är bra med en butik som passar alla åldrar. Barnen fick köpa lite nytt Tindra hittade ett par harembyxor och ett snyggt baseboll linne. Novelia hitta en tjockare tröjja med dragkedja och en t-shirt linne. Det var jätte fina kläder =) jag hitta en t-shirt med tryck på, jag är svag för siffer tryck på kläder =)
Vi tog en fika nere i muntebo också på eftermiddagen.
 
Matchen i tisdags så förlorade vi med 3-2,, det stor 2-2 tills 93:e minuten då brynäs fick en frispark och satte den. Typiskt. Vi hade också chanser men lyckades inte sätta dem.
 
 
Idag får jag se om det blir någon träning. Per jobbar eftermiddag och skulle i så fall haft barnvakt någon som sitter hemma hos oss, barnen sover ju men det är ju så sent på kvällen så kanske det inte är någon som  vill sitta uppe då =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0