11 April

Måndag!!
 
Snart dags för en promenad i solen på rasten =)
i dag är det dags för vattengympa det ska bli intressant.
 
Helgen
 
Började med en shopping vända i Valbo med mamma/mormor och barnen =) Hittade det jag vela ha. Väl hemma sen så gjorde vi hemma gjord pizza, barnen lekte med grannarna långt in på kvällen.
 
Lördag
Åkte hem till Rebecka som fyllde på fina fransar på mig, barnen var med och gosade med hunden och pysslade . Väl hemma så fixade Tindra i ordning sig och åkte på kalas. Jag och novelia tog ett varv runt hammardammen sen åkte vi och handlade. När Tindra kom hem så packade vi bara i hop övernattningssakerna så gick vi upp till syster / barnens moster. Där skulle de sova och jag och per åkte till sanna och Göthe för middag med båtgänger =) super skoj och super god mat =)
 

Söndagen, lite halv mosig med hämtade hem barnen och tindra fick en kompis, jag och syster tog en promenad. höll på ute hela eftermiddagen, städade altanen och gjorde fint på gården. grannarna kom över på lite fika och jag fick en korg full med ostar, vin, kex och frukt =) bästa va allt körsbärsost från Norge =)
 
gårdagens middag
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0