16 September

Onsdag!
 
Denna dag är det fullt upp , jobb som vanligt då sedan ska jag och barnen styra bilen mot Gävle och handla lite på biltema,jula och lager157 =) Per blir kvar hemma och skruvar ihop möbler så de kan sova där i natt. Det blir så fint jag kommer knäppa kort i dag så ska ni få se.
 
Igår spelades det match hemma mot Gävle, serie ledarna och som blev klar igår att gå upp i div 2. Vi förlorade matchen med 3-0. Vi fick spela mycket försvar och det är inte min starka sida och har aldrig varit det heller.
Jag ordkade nästan hela matchen, det var på slutet av sista halvlek som jag fick ett slag mot örat/tinningen och fick hemskt ont i huvudet så jag bytte och tog en ipren, det känndes bra efter matchen sen men öm och röd som tusan på örat idag. Ny match på söndag och sista för i år.
 
Igår efter jobbet så tände jag ljus hemma och poade, barnen lekte med kompisar tills det var dags för middag .
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0