5 Oktober

Måndag!!
 
Blivit lite kyligare ute nu, i morse frös vi som bara den när vi gick in på skolgården vid värna. har sådan huvudvärk i dag, berättar mer om de längre ner.
 
Helgen gick ju fort.
 
Fredagen efter jobb så blev det bullbak hemma och sedan blev det lek med kompisar för barnen. Tog min en löptur runt hammardammen, sedan började vi med kvälls maten och Per gick ut och jobbade natt helg. Vi myste i soffan och jag försökte hålla barn vakne till idol började men Novelia lyckades men somna efter 2 låtar Tindra somna 5 min in i programmet.. de är så kvällströtta mina barn =)
 
 
 
Lördagen började morgonen men en härlig promenad, poade lite hemma sedan åkte vi och kikade på kusin Julia som spelade innebandy match, väldigt spännande =) sedan fix hemma innan jag åkte på lagfest med fotbollslaget och barnen lämnades hos syster med familj så de skulle sova där =)
 
Middagen, ett lång bord med spelare och tränare dock syns inte alla på bild. Min mat jag valde var ingen höjdare, fetaost crèmen var super god men inte kycklingen.
 
Vi körde lekar på lokalen och till slut vann lag 2 mitt lag dock saknade vi 2 stycken på kortet då de åkt hem, detta var runt halv 2 på natten =) vi höll på ett tag. men roligt var de.
 
Söndagen, vakna rätt tidigt, kan inte sova länge =P hämta hem barnen och vi gjorde oss i ordning för Mini disco och jag tog en promenad medans
 

I går kväll innan Per skulle ut och jobba sin sista natt för helgen så stod jag och ropade in Leo så han skulle komma in för han brukar alltid vara ute en stund på kvällen. Han kom inte och jag tänkte prova lite senare då. Per åkte i väg till jobbet backade ut och så kom han in springandes med gråten i halsen och sa att han kört över Leo =/ tragisk olycka vi var chokade och försökte samla oss ur vi skulle göra.  Vi grät och samlade oss för att begrava honom. Per fick fixa det jag klarade inte av det. Det var en jobbig natt och barnen vet inget än vi tänkte prata med dem efter dagis och skola, uscha jag vill inte!!!
Vi ska inte ha katter vi har sån otur <3 sov gott Leo och hälsa Elsa som också försvann för tidigt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0