29 Oktober

Fredag!!
 
Denna vecka har ju sprungit på som bara den bara för att jag har varit ledig 3 dagar. =) Idag är det en riktig kort dag, det är dag före röd dag och då jobbar vi halva dagen och sen jag som jobbar 85% så drar man av procenten och då slutar jag kl 10 =) så snart går jag hem.
 
Passar bra att komma hem tidigt, vi ska byta fönster i dag och grejja hemma =) Till kvällen ska tindra iväg till en kompis på häxkväll =) De ska få mat,, gå bus och godis och kolla på film. Jag och Novelia ska gå till Hanssons och så ska hon gå bus eller godis hos mormor och morfar och några grannar till dom =)
 
I morgon lördag så är det förberedelser inför halloween fest vi ska ha med grannarna och vi så kallad "båt folken" Vi ska vara i Hofors backen och alla barn är med. Det blir spökpromenad och så ska vi grilla och göra aktiviteter, Det kommer bli skojj. =)
 
Söndagen är det påfyllning av fransar, barnen ska på badkalas =)
 
Spökfesten på bruket var super bra i går =) barnen var överlyckliga
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0