2 November

Måndag!!!
 
Då var det måndag igen och tillbaka till verkligheten, förra veckan  var det kort vecka. Barnen är på dagis och skolan igen och i kväll är det dags för föräldramöte på Novelias dagis så mamma/mormor kommer och passar barnen så jag och per kan åka iväg.
 
Helgen i bilder =)
 
Mycket halloween firande blev det både torsdag, fredag och lördag =)
Fredag så var det häxkväll för Tindra hos en kompis och de hade haft jätte roligt. Jag och Novelia fikade på Hanssons och sen åkte vi ner till muntebo och gick bus eller godis =)
 
Lördag så var det fullt upp med lek för barnen, jag tog en löptur, sedan var det förberedelser inför kvällen, åkte först till kyrkogården och tände ljus. Började sminka oss familjen och Linus med barn kom ner så sminkade jag även dem =) Vi åkte till Hoforsbacken och hade trevligt. Grillade, barnen gick spökjakt tipspromenad i skogen med pannlampor i deras lag, det var lagtävlingar och det var en super bra kväll.  Barnen höll ut till 23.
 
Söndag så var det skönt med sovmorgon =) började med promenad och barnen lekte lite med kompisar, sedan kom elin och gjorde fransar, sedan på mamma och mer besök fick vi av brorsan med familj =) Sedan stressa vi iväg på badkalas för  kompisen Ida, Kvällen avslutades med pizza och bra film =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0