7 maj

Torsdag!!
 
Härligt med sol =)
 
Blir ingen träning ikväll, planen var bokad så vi får träna oss jsälva istället, jag tänkte mig ut runt hammarn 2 varv senare i kväll. Före dess så är det städ torsdag, vi gjorde ärr mycket i går bädda rent å så så jag behöver inte göra så mycket i dag =)
 
åh jag blev så kär i alla fina kläder jag beställde från

Nextdirect.com

Det är klänningar, skor, shorts, tights, t-shirts, koftor och kjolar. allt passa bra och mina tjejer kommer vara så fin på dopet. Trodde jag inte skulle hinna få paketet men det kom igår så jätte bra snabb leverans.

Tjejerna är i muntebo nu och hjälper mormor att baka till gammel mormors kalas som är i morgon =) så skulle de få pannkaka. mysigt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0