29 Maj

Nu så Fredag =) solen skiner i mellan åt. Har precis reserverat bord på hansons så är vi några på jobbet som går dit och käkar. Sedan är det slut på arbetsdagen så ska jag hämta hem mina frön från dagis =)
 
Vi börjar som vi gjorde förra fredagen, ett varv runt hammardammen så jag får springa av mig och barnen får cykla runt. Lite jordgubbar å melon på de. Sedan ska vi vara hemma och fortsätta plantera och sedan göra oss i ordning  oss för att åka ner till p-hyttan för mat med hela familjen forsberg =)
 
 
Här är lite av blommorna och krukorna som fylldes på. Jordgubbar å melon även här =)

Tindra och jag njöt av solen här om dagen =)
 
 
Ha en fin helg allihopa <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0