6 Mars

Fredag!!
 
oja fredag hela dagen =)
I dag ska det ätas lunch på hansons med Jessica och Emma mina kollegor.
Sedan är det inte långt kvar på arbetsdagen då ska det hämtas barn på dagis och sedan åka och handla allt tills i kväll då det är tjejkväll hos oss. elin och Jessica med barn kommer. Alltid trevligt.
 
Resten av helgen är fullspäckad.
I morgon så börjar morgonen med att kika på barnens kusin Jonna som har innebandy match, sedan är det blåbärsstoppet för tjejena, de har övat och övat så nu är de proffs på längdskidor =) efter det är klart så ska jag och carro kika lite på Hofors- Torsåker herrar spela match utomhus. Sedan lämna barnen i Torsåker hos farmor å farfar för de ska sova där. Jag och Per ska över till grannarna för fest =) Hoppas på en härlig helg men det tvivlar jag inte på =)
 
Förra året var det betydligen mindre snö ute vid denna tid, hitta en bild från förra året i mars
 
 
Hade till och med satt lite blommor i mars förra året
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0