30 Mars

Måndag!
Mars månad går mot sitt slut, påsklovet har precis börjar för många =) mina barn är ledig i dag, de går bara tisdag och onsdag sedan får de lov. Även jag jobbar bara fram till onsdag sedan åker vi till stugan ;D ska bli mys
 
Helgen gick i rasande fart och ställt om till sommartid.
 
bad i fredags med barnen, mormor och kusin Jonna.

Lördags, sov ganske länge hela familjen. Vi var ute i det härliga vädret skönt i solen. barnen lekte en massa ute med en kompis. Vi tog oss en tur ner på bruket, jag gick och barnen cykla. de köpte lördagsgodis och så lekte dom i lekparken. Roligt med en ny större lekpark åt barnen. Väl hemma igen lektes det på med kompisar. Var ute i solen och fick färg i ansiktet.
 
 
Söndag
 
höll mesta dels på hemma med allt och inget, dåligt tråkigt väder, regna/snöa. Barnen skjussa jag sen till mormor & morfar så de kunde vara där medans jag spelade träningsmatch. Det blev en lång match då det var avbrott på jag vet inte hur länge. det var en i laget som gjorde illa knä och fick åka med ambulans in till gävle. Vi spelade inte så bra, vi hade dock övertag i första halvlek men sista halvlek var inte bra. Vi förlora. kall och ont i kroppen efteråt. Var fryssen hela kvällen barnen satt och värmde mig så hade vi gjort en brasa.
 
I dag måndag så är det sen träning i kväll, an inte stanna så länge för Per ska ut och jobba natt. innan dess så ska vi sätta upp lite påskris med fjädrar hemma. Gör inte mer påskpynt än så. =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0