23 Mars

Måndag!!
Helgen är förbi och lika min ålder 28 år är nu ersätt med 29 år =)
har haft en riktig bra helg.
 
Fredagen så blev det varken lek med kompisar eller badhus, vi åkte och handla det som vi skulle ha till middag som blev tacos =) går alltid hem. Sedan sprang jag runt hammarn och barnen cyklade, de är så duktig.
 

Lördag så vaknade vi rätt tidigt så dagen blev lång och bra man hinner med så mycket mer då =) vi var utvilade iallafall. Tog en sväng själv runt hammarn och det blev en kanon tid =) Sedan dusch och fix så åkte vi till valbo, sedan vidare till Barnens kusin Bianca som fyllde 2 år. Vä hemma igen så kika vi lite hockey och sedan gladiatorerna.
 
Uppe i tid igen söndag min födelsedag. Novelia och Tindra pussade och kramade mig vart annat och sa grattis, de vela att jag skulle komma ner så vi kunde äta frukost och så de kunde ge mig paketet =) Väl nere så fick jag mitt paket. Jag fick kläder som jag själv beställt, Per hämta ut det och barnen hjälpte till att slå in paketet och gav det till mig =)  Lycklig så drog jag ut på en löptur och sedan förbereddes det hemma.
Ja 29 år då. En siffra bara =) Jag fick så fina pressenter kläder, pengar, ljuslyktor, body lotions, pressentkort,
Fikat var lyckat och gott.
 
 
Idag så har vi utvecklingsamtal med Tindras fröknar, sedan är det väl matlagning, nattning och sedan 20:30 fotbolls träning.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0