2 Mars

Mars =) Äntligen första vårmånaden är här, underbart.
Jag var så glad när jag gick till jobbet i morse, jag känner mig så pigg och mycket energi nu efter att ha vart förskyld så länge och inte gjort ett knop på lite mer än 2 veckor.
 
Tyvärr ingen fotbollsträning i kväll men jag tänkte testa på en löptur i kväll och köra lite styrka hemma. På onsdag hade vi träning men det är ju fys och det är ju bra. Vi går ut nästa vecka på onsdag som blir första utomhusträningen.
 
Helgen
 
Fredag kväll åkte vi upp tillslalombacken för att åka slalom. Tindra lärde sig snabbt och bra så hon var jätte duktig. novelia åkte kanske 7 åk sen tröttnade hon, trött och hungrig efter 1 vecka på dagiis. Klockan var ju närmare 19 innan vi började åka hemmåt. Hon får öva fler gånger. det var en mysig kväll moster jennifer och amandah var med och hjälpte till =)

Lördag.
 
efter sovmorgon så blev det frukost, fixa hemma, barnen lekte med en kompis. Besök på affären så blev det taco kyckling till melodifestivalen, väldigt gott. Några glas vin och film fick avsluta kvällen.
 
Söndag
 
Sovmorgon, fixa i ordning så åkte vi mot valbo. Per skulle ha nya skor, hitta lite smått och gott på stadium, Per åkte vidare till Jula och jag och barnen strosade inne på köpis. Jag var ute efter nån fin blus att ha på lördag men njee inga direkt fynd. Köpte bara andra kläder som inte är för fest =) Barnen fick lite nytt med. Avslutade på donken innan hemfört och kika på 5 milen herrarna. Tjejerna tränar på sina längdskidor mer eller mindre varje dag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0