15 Juni

Hej å Håå!!
 
Midsommar veckan är här =) Jag älskar verkligen den.
 
I dag efter jag slutat så ska vi till dagis och ha picknick. Det är Tindras sista så jag köpte nå småblommor hon ska få ge fröknarna i dag =) Hon säger att hon kommer sakna dom såå mycket. <3
 
Efter picknick så ska jag ta mig vidare till fotbollsträningen.
 
Helgen, fullt upp!
 
 
Fredags så var det studentfirande för grannen Tobbe. Mycket trevligt var det.Barnen häll sig vakna till efter 10 de hade så kul och lekte med alla barnen =)
 
 
Lördag morgon började vi med att besöka affären och donade hemma, barnen gjorde sig i ordning för kalas hos kompisen anton. Jag tog en löpvända medans, sedan begav jag mig till muntebo för att måla =)
 
Fina tjejerna

Efter målning så åkte vi hemmåt och mötte upp Towe och Willam som skulle sova hos oss. Lite utelek innan Per böjade med grillningen. Mycket gott. Efter maten så tog vi oss upp till lekparken och lekte lite.
 
Söndag efter de åkt hem så drog vi direkt in till ikea, vi skulle kika på golv till barnens nya rum men de hade slutat sålt golv på ikea i valbo för 5 år sen =P fick med oss lite annat krims krams. Bytte ut ett plagg på lager 157 till annan strl sean for vi till willys i sandviken för lite handling. Under tiden bestämde vi oss för att byta soffa med pers syster och Emil =) Så vi lånade släpvagn med flak och började köra =)
 
Väl hemma igen så bakades de bullar till Novis kalas. =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0