1 Juni

Måndag!
Och nu är det Juni =) sommaren är på gång, nu börjar mina favorit månader Juni, Juli och augusti =)
 
Jobb som vanligt men det närmar sig semestern, 5 v kvar.
 
I dag så är dte ju fotbollsträningar, först barnen sen jag.
 
Helgen
 
Fredagen så bjöds det på så god mat i p-hyttan. per och hans syskon firande deras mamma på mors dag då för de reste till Italien i Lördags. Gott grillat och efterrätt. Kusinerna busade på. dock saknades 3 stycken på kortet.
 

Lördag ja vad ska man säga om vädret, säger inget om de. Vi gjorde iallafall en snabb tur runt hammardammen innan regnet kom, vi hann iallafall och sedan plantera lite mer blommor. Lite handling och Tindra köpte pressent till sin kompis Fredik som skulle ha kalas. Vi hälsade på en sväng i muntebo med.  Vi avslutade kvällen med pizza, kebab med bröd för min del och Therese, emil och barnen kom upp och åt med oss.
 
 
 
söndag
 
Spö regn typ hela dagen, vi var inne, rensade bland gamla leksaker, kläder och donade. Tur svärmor ska ha loppis så vi kan lämna allt åt henne =)..  Tindra skulle på kalas, jag och Novis tog oss till time så fick hon köpa glass =) tog oss en lite promenix runt omkring där hon hade cykeln med sig.
Mors dag var det¨också vi firade min mamma hos dom på kvällen med tacos och efterrätt. Gott och alla var där så mysigt att träffa alla <3 Mormor var också med.
 
sur ¨på månaden Maj väder
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0