28 Januari

Onsdag!!
 
Regnar ute och plus grader, hmm inte så lockande.
 
Det var så roligt i morse när Tindra vaknade (först) låg och sjöng lite i sin säng och sen så fort klockan ringde sprang hon in till mig. God morgon mamma i morgon fyller jag år ocv var super glad =) Hjärtat. vi gick ner så Per fick gå och lägga sig efter sitt nattskift. På dagis så började Tindra och Filippa dansa runt å sjunga och var på så bra humör =) Åh min bästa Filippa fyller år i dag sa Tindra, go ungar
 
I kväll måste jag slå in Tindras pressenter och förbereda lite inför i morgon bitti då det blir skön sång och paketutdelning =) Ska också träna i kväll då vi har sen fotbollsträning.
 
Gårdagens utelek efter jag kom hem från jobbet =) så fint de var ute i går, ljust tills klockan var 16:30.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0