23 Januari

Det är fredag =)
 
Underbart som vanligt, denna helg kommer bli mycket bra.
Lunch på hansons om dryga timmen, sedan när jag slutar 13:30 ska jag bara hem och hämta busarna så ska vi åka å bada. Mamma/mormor blir med också, mysigt. Sedan ska de lagas tacos och ha mys, sendan åker jag in till Sandviken för att spela cup.
Våran match börjar 23:50 men vi åker in till 20:30 så vi inte sitter hemma och blir trötta.
 
Hoppas jag somnar fort när vi kommer hem säkert efter 01 någongång, ska upp sen igen och i väg då vi spelar match lördag morgon 09:50. Sedan runt lunch blir en till match. Sedan när alla matcherna är slut och hur det går så ska vi ner till Bäckebo och fira Pers mamma som fyllt år och ska få middag.
Söndagen är planerad med julgransplundring på folkan  =)
 
Ha en fin helg alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0