20 Januari

Tisdag!!
 
mmm ni vet ju vad jag tycker om Tisdgar och detta är inget undantag. Jag är inte trött men när jag har bestämt mig för att inte tycka om tisdagar så är det så.
 
Väldigt roligt nu på fotbollen, vi har bra stämmning och ett bra tempo, passningar, spel sitter och det är ju bra för på fredag börjar Allstar tropy cup i sandviken kl 23:50 har vi match =/ vi åker in tidigare och kollar på matcher så man inte sitter hemma och hinner bli trött =)
 
I dag så är det vilo dag från träning, har ju bara lättare promenader. på rasterna och går till jobbet på morgon så jag har fått en liten dos =).
 
Jag är lite i krig med lekmer då de inte skickar en ny surfplatta utan man måste beställa en ny , och den är slut i lager!!! , jaja får se vad de svarar på mitt mail då det inte har något nummer att ringa
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0