19 Januari

Måndag igen!
Snön trillar lite lätt ned skapligt väder, inte för varmt eller för kallt. En vanlig vinter dag lär jag säga.
 
Helgen
 
När jag hämtade barnen på dagis så åkte vi nästan direkt till isen och åkte lite skridskor, det gick inge bra för Novelia, hon tappa tålamodet och satt och sura medans jag och tindra å´kte ett tag till. Sedan dela vi ut inbjudan till TindrasPyjamas party =) Fortsatte till affären köpte hem  till fredags myset.
Maten blev riktigt god, inlägget med recept är på  förgående inlägg.
 
 
 
 
Lördag
 
Började med mys frukost, och här på Bilden så har Tindra tappat sin andra framtand och hon var ju överlycklig och tand feen lämnade två guld tior i ett glas natten till lördagen =)
Vi hälsade på i muntebo, färgade håret på mamma, fika och sen tog jag en löptur med hunden Lova. Hemma igen så lagades det middag, kika på tv och bara myste
 
 
Vi byggde en jättestor snökojja =) så roligt, vi var ute i flera timmar. Innan dess så var jag ute på en löptur.
 
Senare på eftermiddagen så kom Elin och fyllde på fransar på mig och mamma =) Avsltade kvällen med fotbad för mig och tjejerna och blev trötta och mosiga, tjejerna gjorde kväller vid 19 och jag höll mig vaken till Per kom hem frpn jobbet men somna ganska snabbt sen. =)
 
I dag så är det inte mycket mycket planerat förutom fotbollsträning till kvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0