9 Februari

Måndag!!!
 
I morse blev de ljust typ 7:20 jag var på väg till jobbet det var så härligt att se, fåglarna kvittrade också så då blev jag glad. Sköna grader ute perfekt för ute lek, hoppas barnen är ute när Per lämnar efter lunch för att sedan ut och jobba eftermiddag. Jag hämtar och sedan så ska vi väl dona med de vanliga hemma. Barnen ska få vara med moster å kusiner i kväll när jag har fotbollsträning =)
 
Helgen i bilder
 
Var hemma hos Jennie innan Hodin kom och hämta upp oss så vi kunde åka till Gävle =) Fick bord direkt, Carro å Klen var där lite före oss så det var ju perfekt. Alltid gott på church street. Gick sedan hem en sväng till carr å johanna för att se hur de bor, vi spela spel och umgick, så kul att prata gamla minnen =) kl var strax innan 00, de vela ut på allstar, jag jennie å Hodin rullade hem till Hofors då, så trötta och mätta =)

Lördag.
Sovmorgon fick jag, vaknade upp halv 9 kan ju inte sova längre på morgon ja men jag var utvilda. Per åkte väl hem i från vid 05:30 då han jobba fm helg, barnen sov hos mormor och morfar. Åkte sedan ner till muntebo när jag var klar. Umgicks lite, åkte hem och åt mat och dona hemma innan bror óch bianca skulle komma till Hofors. Vi åkte till en backe i muntebo och sedan fikade vi =). Lördag kväll spenderades hemma till melodifestivalen
 
 
Söndag
Promenad i solen, ute lek nån timme, badkalas för kompisen Filippa, avslutade kvällen med pizza =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0