8 december

Tisdag!
 
Igår var jag ledig då dagis var stängt så det känns som om det är måndag i dag.
 
Helgen har varit bra =) Fredags så blev det Valbo och jag hittade massa fint, nya skor, jeans och lite annat smått. Barnen handlade lite dom med. Väl hemma körde vi taco mys och idol finalen Hejja martin =)
Novelia i går när vi byggde med lego på hennes rum.
 
Lördag!
 
Då var det fags för årets julbak hos mormor och morfar med alla kusinerna =) Jag sprang runt sjön medans de bakade och det var super jobbigt. lerigt på gamla vägen och blåsigt efter stora vägen men jag tog mig runt 8,9 km =) Hemma så åt vi god middag sedan gick vi över till grannarna på ett glas vin och prat =)
 

Söndag morgon så passa vi på att ha extra mysigt när det var andra advent. synd på vädret bara att de regnade. På eftermiddagen sen så åkte vi till p-hyttan för att ha jul lotteriet och bjöds på god mat. Vi ska fira jul med Pers sida på juldagen och med min på julafton =)  synd att man inte har så mycket julstämning ännu då bara snön som fattas.
 

Idag så ska vi bara vara hemma, lite läsning med Tindra och sedan är det fotbollsträning för mig.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0