24 Augusti

Idag är det ju Måndag igen då!
Helgerna går ju bara så fort och särskilt fort när man är sjuk, rTypiskt nog fick jag feber när vi åkte upp till stugan. Febern höll i sig och kom på kvällarna. På dagarna gick jag på ipren och nässpray. Idag ska jag till hc och kolla upp mig =P
 
Helgen i bilder, vi hade super mysigt.
kräftskiva på lördagen. först grilla vi och senare kom kräftor och paj fram, man var ju så mätt men man tvinga i sig =)
 

Söndag när vi kom hem så började vi med fransar på mig, Tindra åkte på kalas hos en klasskompis, sen åkte jag och novelia till time och köpte glass. =) Var bara hemma sen avslutade kvällen med grillning.
 
Inte nog med det så har vi fått hem våra katter =) två hanar som hetter leo och Singha =) Så söta med lita blyga och gömmer sig mest nu men de kommer väl fram lite mer och mer =) Nu ska vi lära känna dom först.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0