21 Augusti

Fredag!!
 
Änrligen helg.
Men jag önskade att jag var kry, när det är så varmt och skönt ute. Kändes som om jag hade feber i dag men jag kollade aldrig, när jag sväljer så känns det som det sitter en boll i halsen, nu var det illa, kanske aldrig blir pgg igen? trök.
 
Vi ska iallafall åka till stugan när jag kommer hem från jobbet, det är packat hemma och så är det bara jag som ska sluta från jobbet. Vi ska stanna där hela helgen, bror med familj kommer också upp och mamma och pappa är redan där för dom har gaft semester den här veckan, snacka om att pricka rätt =) Det blir kräftskiva i morgon där uppe.
 
På söndag lär vi åka hem i skaplig tid, Tindra ska på kalas och jag ska göra fransar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0