18 Augusti

Tisdag!
 
En trött dag är var det är, jag är inte riktigt allert gäspar å gäspar, hoppas det reder upp sig efter en bit mat och en celsius  =) Jag har hostat mycket nu i 1 veckas tid så hoppas verkligen det ger sig snart, jag har ju kokilana hostmedecin hemma men jag törs inte ta de för jag blev ju så dålig av de sist när jag var sjuk.
 
I går spelade vi match borta i Hedesund, det gick inte bra. Jag kan talöa för mig själv att jag inte orka, jag var så tung andad och det var läskigt, men vi hade inga avbytare så det var bara att bita i hop och det var synd för man vela så mycket men orken fanns inte. Vi förlorade och så hade vi 1 spelare utvisad. Kom hem rätt sent och la mig sent, där av trött i dag.
 
I dag får vi se vad som ska göras, inget planerat iallafall. Ta det lungt
 
Kikar på nya höstkläder åt tjejerna, finns så mycket fint och de behlöver lite höst kläder.
 
 
                                             Two Pack Pink Floral Snuggle Pyjamas (3-16yrs)Dessa pyamaser <3    
 Character Tunic (3mths-6yrs)       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0