14 Augusti

Fredag!!
 
Så skönt att det är helg, jobba nån timme till, sen åka och hämta hem tjejerna så ska vi njuta lite i solen och kanske ta oss ett dopp. Senare kommer mamma och pappa och hämtar tjejerna så åker dom till stugan =) Jag och Per ska på kräftskiva hos Mia och pär tillsammans med grannarna och fler. Jag åker upp till stugan i morgon och stannar där till söndagen. Per ska jobba eftermiddag lördag och söndag så han får stanna hemma.
 
Solen skiner =)
Min häl ska jag läka så jag ska bara gå runt med tofflor i helgen. känns tråkigt men det behövs ju och så kanske foten läker helt efter smällen förra helgen. ja ja nog om de.
 
Hoppas ni får en fin helg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0