11 Augusti

Tisdag!
 
Det är jobb jobb, hade en hel del att göra.
Sommaren, semestern är slut och det känns sorligt. Det är ju fortfarande fin väder så man får se till att hitta på lite roligt efter jobbet när man slutar och på helgerna så klart. Hoppas sommaren stannar ett tag till =)
 
Idag är det också match hemma mot årsunda, det är bara vinst som gäller =P Jag har fortfarande ont i min fot efter en händelse i helgen då jag blev med tjatad på stålringen cup. Jag ångra att jag ställde upp, men blev bara med första matchen sen var det kaputt med foten. jag blev kapad över foten och hade hemskt ont fredag lördag opch söndag. Det gick bra att träna i går det kändes men det gick bra.
 
Sedan sist har vi gjort massor =)
 

Barnen har  lekt massor, vi har åkt båt, mamma och pappa har nyss skaffat en valp =) så söööt så nu har Lova (hunden) en kompis. Vi har grillat nästan varje kväll, umgåts med grannar, familj, badat och solat =)
Tränat en hel del core och löpning, tur man har en granne som är core instruktör =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0