13 April

Hej och hå, Måndag igen!
 
Tänkte fortsätta med krattningen so, jag höll på med i flera timmar i fredags efter jobbet =) nästan klar. Så härligt att vara ute nu när vår värmen har kommit och sol på de. Barnen leker så bra ute med kompisar, de springer hus till hus. kvällen kommer avslutas med sen fotbollsträning.
 
Helgen
Fredag efter att ha varit ute hela dagen så gjorde vi god mat och sen hade fredagsmys.

Lördag
 
poade mesta dels hemma, sedan åkte barnen i väg med Per till Torsåker de hälsade på hos kusinerna och sedan hem till farmor. Veden är nu klar och är hemma =). Jag åkte lite senare till samlingen för vi hade match hemma mot stensätra DM match. Vi hade dock inte de bästa förutsättningarna då vi bara var 11 spelare så inga avbytare. men vi gjorde det bra och första halvlek får vi ta med oss. matchen slutade 0-4. Vi var också 1 kort på planen sista 15 min men vi gjorde så gott vi kunde, orken tog dock slut på mig och många andra med.
 
Dusch och fix hemma, lämnade barnen till deras moster och kusiner, de skulle sova där. Mysigt. Carro kom upp och gjorde mig sällskap innan vi åkte till Bergsmannen för att möta upp laget och äta mat. Gott som vanligt. Vi fortsatte hos mig med spel och umgicks. Jag knäppte bilden men  ha ha de syndes inte vad de var på bilden =)
Vi hade trevligt. Fler sånna träffar tycker jag,
 

Söndag
 
Försökte sova ut men vakna när Per kom hem från natt skift men hade svårt att somna om, låg och drog mig till 8 då blev det frukost =) Hämtade barnen lite senare, Per åkte och hämta sista veden. Jag fick hem Elin som gjorde fransar på mig och mamma. Bästa Elin. Sedan åkte vi till muntebo för att umgås med barnes kusin Bianca med familj som var på besök =). Sedan handla hem tacooos, alltid gott. Vi myste sedan i soffan restan av kvällen.
 

Våran gofis Elsa =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0