4 September

Torsdag!
 
Vädret håller i sig =) Slår verkligen emot när man kommer ut för på jobbet har vi de så kallt å har filtar på oss vi som är fryslortar på byggnaden.
 
Resten av familjen var sugen på hambrugare så de åkte till mc donals å skulle hitta nån fin pressent till deras kusin Towe som fyller 1 år snart. Sedan ska de vidare hem till Filippa å Fabian å leka =) så de har fullt upp tjejerna i dag. Planer för resten av dagen blir att försöka vara ute lite när jag kommer hem, sedan är det torsdags städningen som står på tur. städar alltid torsdagar så det är rent å fint inför helgen för helgen är min lediga tid och då vill jag inte städa =) Vilodag i dag från träningen, känner att jag behöver de har vart rätt mycket nu och i går på träningen var det tunga ben väldigt tunga ben.
 
Missa inte böda camping i kväll =)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0