3 September

Onsdag!
 
Mycket fin dag, solen skiner och det är varmt, blev fakstiskt väldigt varm på promenaden.
 
I går såe spelades det match borta mot Årsunda, vinst till slut med 4-5 till oss =) väldigt viktigt då vi inte brukar ha turen med oss, Vi avslutade sista minuten med en straff somm vi satt och gjorde vinst till oss. Vi började första halvlek med att leda med 2-0 å jag gjorde första målet =) det var roligt. Årsunda knappa in med sin snabba forwad till 2-2 i periodvilan, Det var våran match vi skapa chanser å satte vissa men inte så många som vi borde.
Vi vann huvudsaken. Såg att vi låg 3:a i serien nu.. woop woop
 
I dag så har tjejerna fotbollsträning så jag hinner bara hem å byta om på dom och åka ner till stålringen (mitt andra hem) =) Efter de äta mat sen är det dags för mig egen fotbollsträning.
 
Något väldigt obehagligt var när vi åkte hem från Årsunda i går, fick se en motorcykelolycka vid jernvallen. Han hade kört in i staketet som är väldigt högt och motorcykeln låg på andra sida, första bilen va där å några tjejer som var ute å gick och säkert fick ringa och larma om olyckan, de gjorde HLR på honom och man vela inte se men det gick inte att kolla bort, han som körde sa att vi inte skulle titta. Vi mötte ambulans å brandkår när vi körde hemmåt. Usch jag mådde så dåligt efter de där å hade svårt att sova i natt. tyvärr dog mannen läste jag i aftonbladet.
 
Nog om sånt som är tråkigt så rekomenderar jag er att baka de ljusa chokladbollarna =) Ni behöver bara lgga till vit choklad allt annat har ni i som vanligt som i vanliga chokladbollar =) mums
 
 

Blev ju bjuden ¨på äppelpaj på jobbet i går =) Jag fick en egen portion då jag inte tål mandel så bra =) snäll hon var å tänkte på mig Malin.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0