25 September

Torsdag!
På väldigt gott humör =) sovit många timmar, pigg efter att gått till jobbet, I dag fyller Amandah år, stort grattis till henne.
 
I dag så hoppas jag det inte blir regn för jag har planerat att slipa tjejernas skrivbord och måka den, tänkte lägga upp en före och efter bild på den. Väldigt gammal möbel som vi köpte. =) så fin.
En löptur ska tas då jag vilade benen i går, det var så skönt att gå hemma å poa, sitta och titta på tv för en gångs skull. La mig uppe när per åkte och jobba natt så somnade jag före 21:30 =)
 
 
sedan så har jag å Per varit tillsammans i 9 år i dag =) <3 <3 <3
 

Kommentarer
Postat av: amandha

tack gabbe! :)) och grattis till er <3 !

2014-09-26 @ 20:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0