11 september

Torsdag!!
 
oh vilka tunga ben jag äger i dag, dom är inte alls med mig. blir ganska mjuk på promenaderna men de går över fort. I dag har jag hämtning av tjejerna på dagis, då ska vi hem sen fixa å dona, städ torsdag, byta sängkläder bland annat. laga mat sedan ska tjejerna på spa kväll med mig =). Dusch, klippa naglar, måla naglar, fläta håret smörja in sig med mjukgörande lotion för barn =) sedan läggdags i nya sängkläder. Jag har tv att titta på i kväll, böda camping först ut, hela sverige bakar, paradise hotel. Kollar aldrig tv annars vi har ju träningar eller matcher varje vardagskväll.
 
så snygga träningsklläder =) vill ha allt
 
earn-your-body-snowleopard-flhardcore-workout-pink-rightfitness-army-pink-l
 
 
Go Hard Or Go HomeUnleash The BeastLeopard
 
Tindra vid hammardammen förra helgen,, så varmt å skönt var det =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0