10 Oktober

Fredag!
åh så skönt =) jag är på¨riktigt bra humör i dag, ler mest hela tiden.
Bra start i morse båda barnen pussa och krama mig när jag gick till jobbet en massa kärlek <3 dom är rätt morgon pigga nu för tiden.
 
Tindra lilla vännen slog i huvudet i går i våran sänggavel, de lekte uppe livligt och högt med deras grann kompis, jag sa åt dem 2 gånger att nu får ni ta de lungt. sen kom det ett vrål skrik från övervåningen, jag minns inte hur jag tog mog upp så de lär ha gått fort. Oh vilken bula å blå å röd, de sprack nästan. Det var svårt att få en rättvis bild på bulan. Hon mår bra =)
 

I dag så är det valbo och ikea som står på listan =) ska bli trevligt att få köpa lite nytt å behövliga saker. Får se vart middagen ska ätas donken, ikea eller en pizza hemma =) vi får se.
 
I morgon lördag börjar vi med kalas i storvik hos Thilda som fyller år, vi ska vara i en gympasal, det kommer bli skojj =) Sedan blir det ett besök i badhallen. Kvällen är inte planerad ännu. Per ska ut och åka ecerö linjen med några från jobbet =) Hoppas på lite middagsbesök, karro med fler eller om syster och familj är sugen, vi får se helt enkelt.
 
söndag. barnen har ju sin dans på förmiddagen, sedan kommer elin och ska sätta fransar =) Sedan får vi se vad dagen bjuder på. Lite målning och inredning tror jag vi gör i barnens rum.
 
Nu bara 2 timmar kvar på arbetsdagen
trevlig helg!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0