12 November

Onsdag!!
 
Ja mitt i veckan, det går frammåt! Idag är det inget vi ska iväg på. skönt då har jag tid att grejja hemma. När barnen somnat så ska jag ut på en löptur.
 
Provar med att lägga upp bilder på klänningarna igen då =)
 
Tjejerna får även ha grå strumpbyxor oxh rosa diadem . Jag vet inte ännu vad jag ska ha till.
 
 
Ellos Kids Svart Spetsklänning
 
 
I går var det ju kryddparty hos Agneta (alpnärings). Mycket gott jag köpte en persilja mix som var så god att blanda med creme fresch å ha som dipp eller till matlagning. Passar bra att ha till sallad och krydda salladen med. Vi fick smaka choklad moussen, men den har jag hemma redan och ätit mycket av så den är jag trött på. Hon gav ett tips att använda citron moussen och strö lite turkisk peppar över gud så gott dé lät och ska testas.Vi fick också en liten potatis med olika röror gjord på kryddorna, taco, kyckling, skagen röra krydda. Agneta hade också bakat en kaka med kolakräm, grädde å bananer på en digistive botten, Mycket gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0