11 November

Tisdag!! En väldigt trött Tisdag, solen skoner upp lite då och då så det hjälper lite mot tröttheten. bara lite. Kom i säng ganska sent för att vara mig, det var för vi hade träning i går så jag hade svårt att varva ner. Började kolla på en film som jag bara lära se klart. Då får man skylla sig själv om man är trött i dag. Jag måste annars lägga mig vid 22 och sova så jag är pigg dagen efter =) Beställde nya julklänningar åt mig och barnen från ellos, de ligger på posten så de ska hämtas ut och testas =) (går ej att lägga upp bilden) I dag blir det kryddparty hos grannen, syster följer med å. Få se om jag tar en löpning efter de. Barnen ska iallafall leka med kompisar i dag. Som i går med, de leker så bra med många så det är kul =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0