15 Maj

Torsdag!
Its game day =) Hemma mot hille ikväll. bara vinst som gäller, jag är taggat till 1000.
 
Blev så fint hemma på gården i går när vi klippte gräs och trimma och dona =) Jag passa på att städa i lekstugan ocksåm i dag ska de bara torkas golv där och flytta ut bord och stolar dit.
 
fick mitt paket från Gina igår, dock var klänningen för stor så jag fíck skicka tillbaka den och byta till en ny storlek.
 
 
 
 
Väntar fortfarande på barnens paket från lager 157 jätte lååång väntan men ringde in och det var på väg tydligen.

Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till 2

Men åh taack !! :D

Är det någon som har söta barn så är det väl du, heeerreguuuuuuuuud vad söta dom är, som små änglar, hihi ! :D

2014-05-15 @ 17:34:53
URL: http://sofieeklund.vimedbarn.se
Postat av: Gabbe

åhh tack så mycket <3 =)

2014-05-16 @ 08:06:36
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0