31 Mars

men måndag igen då!
 
sista dagen på mars, så går v in i april i morgon (vår på riktigt)
 
Helgen har varit bra å skön med detta soliga väder =)
 
Blev dyra fransar för mig i Fredag, på vägen hem så åkte jag dit för fortkörning =/ roligare kan man göra för pengarna. Nöjd med fransarna  iallafall. kvällen avslutades med grill och vin å prat med syster och familj.
 
 
 
Lördagen började vi morgonen med härlig frukost, sen en promenad runt hammardammen.
 

Fortsatte dagen sen, men lek ute för barnen jag poa ute med allt möjligt och sola sig, Tog en till promenad senare när Per åkte till jobbet, barnen vela ha lördagsgodis så vi gick ner. Tindra fick i hop några kilometer på cykeln och jag på bená. bara Novis som åker fritt =)
Gjorde tacos när vi kom hem och avsluta kvällen i soffan med gladiatorerna och vi höll barnen vakna till strax efter 20 =) trötta barn ja Tur Per kom hem där vid 20 så de orka en stund till.
 
 
 
 
 
Söndagar är det dans för Tindra Born to move så fint de heter =) Jag och Novis tog en promenad så länge, tur hon älskar att åka vagn =) går väl ett tag till, tills hon lärt sig cykla på sin cykel utan stödhjul. Vi tränade i lördags och det var framsteg =) Sedan var det bara hem och käka sen vidare på badkalas för tejerna då Alma på deras dagis fyllt år =) massa barn å fika. Efter de så lämna jag bara av barnen hemma så åkte jag på crossfit/spinning pass med fotbollen, sista för i år. Helt slut var jag =P tur de.
Barnen lekte på ute tills kvällsmaten. Somna tvärt gjorde dom sen =)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0